Löpning

Hög tid att sätta igång med löpträningen. Det känns långt till slutet av september, då Lidingö stundar. Men som vanligt brukar ju tiden gå otroligt fort. Bara att sätta fart. Speciellt med tanke på hur löpningen känns just nu.
Åkte iväg till Karslundsspåret igår efter att jag kommit hem från Arlanda. Kände mig inte alls pigg men efter flera dagars vila var jag sugen på att träna. Det blev bara 5 km-slingan. Oj vad tungt det gick. Ärligt talat så kändes det nästan lättare att cykla 15 mil än att springa 5 km. Helt annat att springa än att cykla. Ja verkligen hög tid att fundera på löpträningen.

Imorgon var planerna att åka till Karlstad och titta på Karlstad Stadslopp. Nu blir det inte så. Funderar istället på att göra lördagen till en riktig träningsdag, ska fundera på upplägget för dagen ikväll. Snart är det helg! Tjoho!

Mina tankar ikväll och imorgon kommer vara hos de cyklister som skall köra Vätternrundan. Hoppas vädret blir bättre än prognoserna sagt.



Kommentarer
Malena

Usch ja, idag cyklas det och vädret är riktigt ruggigt här nere, jag bor i Småland.



Hoppas du får till en träningslördag och att vi får läsa om den senare!

2009-06-13 @ 10:56:01
URL: http://bredablick.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0