Har blivit med cykel

Kvällen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Hade planer på ett par inlägg med bilder, men får bli ett snabbt inlägg utan. Tiden räckte visst inte till. Det får bli en annan dag.
Måste bara få berätta nyheten. Jag har köpt en ny cykel!!!! Glad!!! Ska hämta skönheten på fredag, så mer detaljer kommer senare i veckan.
Även nöjd med kvällens Spin-pass. Ett 70 min långt medelpass. De extra 15 min kändes rejält i benen måste jag säga. Dags att ligga i hårdträning om jag ska orka många timmar på cykel, hur många det nu kan ta att cykla 15 mil.


Kommentarer
guldmulten

Kul med ny cykel!

Du kommer vina fram på gatorna här framöver :)

2009-03-25 @ 07:39:51
URL: http://guldmulten.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0