2 x Spinning

Nu skiner solen. Nu startar helgens fina väder. Oj vad skönt det ska bli med värme och sol.
Tidigare idag har det dessvärre inte varit lika fint. Grått och regn mest hela dagen.
Detta gjorde att jag även idag bytte ut kvällens tänkta cykelpass mot Spinning.
Istället för det planerade passet utomhus på 105 min blev det 110 min Spinning.

Pass 1. Spinning Medel 55 min
Medelpuls: 146
Maxpuls: 158

Pass 2. Spinning Intensiv 55 min
Medelpuls: 155
Maxpuls: 173

För övrigt är jag sjukt hungrig mest hela tiden. Vågens visare rör sig uppåt för varje dag. Är det muskler eller är det överflöd av mat som omvandlar sig till fett? Vet inte om jag äter fel. Får jag inte i mig tillräckligt bra mat för min träning eftersom jag är så hungrig? Det känns som om det inte finns nåt stopp i mig.


Kommentarer
Lina

Härligt med så mycket cykling :-)



Eftersom du har börjat träna mera så tror jag att det är muskler och muskler väger ju mer än fett! Och när man börjar träna mera, exempelvis cykling, som är en uthållighetsträning, då man håller på i flera timmar är det inte konstigt att man sedan är hungrig då man har förbränt en massa. Förbränningen ökar ju jätte mycket när man tränar mycket. Detta tror jag på!:-)



Ha en fin kväll!!

2009-05-28 @ 22:32:50
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0