Dagens långpass

Dagens långpass är avklarat. Det blev 97 km.
Lungt tempo i fin natur och trevligt sällskap av två tjejer som ska köra Halvvättern om två veckor.
Sträckan blev: Garphyttan - Lannafors - Fjugesta - Kumla - Almbro - Hidingsta - Ormesta.
En paus i Fjugesta och en utanför Kumla hos min far där det bjöds på choklad och hallonsaft.
Kalasfint väder även om det var lite omväxlande med stekande sol och mörka moln så klarade vi oss bra med bara en kort sekvens med regnskurar. Lite felkörning inne i Vintrosa vilket ledde till förvirring i min hjärna så jag råkade vurpa lite lätt, men klarade mig med bara små lätta skrapsår så ingen fara på taket.
Känner mig riktigt nöjd med dagen. Nu är jag vrålhungrig!!



Kommentarer
Lina

Vilken härlig cykeltur!!

Usch aldrig kul och vurpa, tur att det gick bra!



Åh när jag kollar på bilderna blir jag såå sugen att ta mig ut. Men min kärlek är kvar i Gävle. Kanske blir en tur imorn när jag kommer tillbaka :-)



Ha en fin söndag!

2009-05-24 @ 08:51:23
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
guldmulten

Det blev ju långcykling iallafall..

Bra jobbat!

Skönt att du inte slog dig väreer när du vurpade!

2009-05-25 @ 07:24:45
URL: http://guldmulten.blogg.se/
izza

Ååååh! Jag är mäkta imponerad av den långa cykelturen! Det är inte dålig bredd på den och vara borta i Fjugesta och dessutom vända om! Härligt!! :D

2009-05-25 @ 20:27:30
URL: http://runrunner.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0