Sötsugen

Är inne i ett bad-flow gällande mat. Är ständigt hungrig och sötsugen. Har stort sug efter choklad och bullar just nu vilket inte är så bra. Jag var så nära att köpa mig en chokladkaka idag när jag gick in i affären efter kvällens yoga-pass. Otroligt nog så köpte jag ingen choklad utan lade ner lite frukt och nötter i korgen istället. Så nu har jag suttit och knaprat på mandlar, hasselnötter och physalis. Vet inte om jag ska erkänna att jag stoppade i mig 10 st biscotti´s med choklad innan yogan. Så ni kan bespara er kommentarer om att jag var duktig =) ;)





Kommentarer
guldmulten

Du är duktig! :)

Nästan jämt!

2009-05-20 @ 09:32:57
URL: http://guldmulten.blogg.se/
Annika

Men du var ju duktig i det läget. Man får vara glad för det lilla. Jag åt också upp lite godisrester igår kväll precis innan jag la mig. Onödigt kan tyckas, men så gott! :)

2009-05-20 @ 10:04:05
URL: http://tremil.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0