En ny krabat till världen

Imorse blev jag väckt av ett mms. En bild på en nyfödd liten pojke. Det var min bror som fick en son. somnade om och sov någon timme innan det var dags att gå upp. När jag vaknade kände jag mig så himla glad. För det första känns det alltid bra dagen efter ett skönt träningspass.
Igår bled det ett sådant. Jag, en kompis och fyra arbetskamrater körde ett riktigt bra träningspass i Karlslundsspåret. Vi använde övningarna från träningen med tränaren från Karslunds IF. Det blev teknikträning med stavar i backe och intervaller i grusgropen och avslutade med en joggingtur på 3 km.

Orkade inte stressa iväg från träningen till föreläsningen som Anna var iväg på. Hade onekligen varit intressant. Skrämmande utveckling vi lever i gällande maten och all snabbmat och hel/halvfabrikat. För egen del vill jag helst äta närproducerat och göra det mesta själv. Tyvärr lever jag väl inte alltid efter det. Tiden räcker inte alltid till och då tar jag till ett snabbt alternativ.

Jag får se om det blir nån träning ikväll, jag är vekligen sugen. Men är det så att jag får åka och besöka söt liten bebis går det i första hand.


Kommentarer
Andréa

Vad kul att bli faster! Och även att få till ett bra pass såklart :)

2009-11-25 @ 08:06:55
URL: http://lopningolivet.blogspot.com
Annika

Åh Grattis till faster Malin :) Vad roligt med tillökning i familjen :)



Låter jättebra med era skid-träningspass! Vill också springa med stavar :)

2009-11-25 @ 09:05:05
URL: http://tremil.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0