En skön kväll

Träningsvärken igår i mina lår var grym. Hade väldiga problem att gå nerför trappor, fick stapla mig fram. Samtidigt som det inte alls är skönt är det samtidigt väldigt skönt.
Helkroppsmassage var inbokad efter jobbet. Väldigt välbehövligt för kroppen. Dock kunde han inte gå in så på djupet pga min träningsvärk, men det kändes ändå bra att få igång blodflödet i hela kroppen.
En timmes massage sen åkte jag hem och bakade scones. Det blev Jennas blåbärscones.
Min syster, min bror och hans sambo som har en stor mage i vädret och deras lilla dotter tyckte det var ett tag sen vi sågs så de hade bjudit in sig själva vilket jag tyckte var ett väldigt trevligt initiativ. Så det blev blåbärscones med philadelfiaost och marmelad och te. En mycket skön kväll med vila, massage och umgänge.




Kommentarer
Lina

Åh vad härligt med massage!Känns som att min kropp är i behov av det. Skulle vara skönt att få ut knutar man har i ryggen. Men idag ska jag unna mig något annat :-) det blir klippning och slingor!



Lät som en myskväll igår. Gott med blåbärsscones!



ha en fin fredag!!

2009-11-20 @ 08:47:23
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0