Träningshelg stundar

Spelade golf idag efter jobbet. Det blev endast 9 hål. Kände mig alldeles för trött. En vecka med tidiga mornar,  jobb och träning känns på fredagen. Restaurangen var dessutom stängd på golfbanan så vi kunde inte köpa något att äta på efter 9 hål. Hade nog inte orkat 9 hål till. Istället åkte vi till Mariebergs Köpcentrum och åt och fikade istället =) Tror det är bra att vila lite inför träningshelgen som stundar.

Imorgon bitti åker jag till Eskilstuna där jag möter upp bla Sofy, Annika, Milla, Jane och Frida. Vi ska träna och umgås i två dagar. Det ska bli underbart kul!
Håller just nu på att packa väskan full med kläder. Vädret ser lite oroväckande ut för helgen så det lär bli många ombyten. Tur att jag har en hel bil som jag kan fylla :)




Kommentarer
izza

Hoppsan! Jag var visst lite otydlig. Ölen menade jag som en kommentar till din förra kommentar :P Att du var avis att jag cyklade och du drack öl, haha! Jag dricker ingen öl ikväll, dock har jag också tagit ett glas rött som jag sippar lite på! :D



Hehe! Jag ser fram emot utmaningen på Funbeat när du inte längre fuskar med golf! ;)



Jag får fundera lite mer på rosa bandet spinningen. Men att inte åka mår nog plånboken bäst av ;)

2009-10-02 @ 19:39:13
URL: http://runrunner.wordpress.com
Coyntha

Det låter jättekul på helgen! Hur kom ni på att ha en träningsläger?? Vad roligt!

Du får hälsa alla tjejer! Återkom med en rapport!

Kram

2009-10-02 @ 21:52:46
URL: http://www.coyntha.wordpress.com
guldmulten

Hoppas ni får det kul i helgen!

2009-10-03 @ 07:59:28
URL: http://guldmulten.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0