Veckans träning - v.41

Nu tror jag att jag borde kunna plocka bort sista raderna, blir nog inget mer golfspelande i år känns det som. Relativt nöjd med veckan som gått. Saknade dock ett löppass denna vecka och träning i helgen. Känns som om jag mest bara latat mig i helgen, fast ändå har det varit fullt upp med olika aktiviteter. Dock inte så rörliga aktiviteter, om inte dans i lördagskväll räknas? ;)


Försöker knåpa ihop träningen för denna vecka vilket inte är så lätt. Många andra aktiviteter som händer och svårt att få tid till träning. Man måste vara bra på att planera och pussla helt enkelt.





Kommentarer
Annika

Haha, jag funderade också på att föra upp dans... :) Stod ju och hoppade i flera timmar och var alldeles svettig :) Det var bra träning!

2009-10-12 @ 11:08:28
URL: http://tremil.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0