Veckans träning - v.42

Nöjd med förra veckans träning förutom att jag hade velat haft något eller ett par ytterligare Spinningpass.
Kände att jag var på G igen och att flytet började komma. Vad händer då? Jo känner nåt i kroppen som inte borde vara där. Jag känner mig varm så fort jag rör på mig. Nåt i näsan som inte borde vara där.
Efter två vilodagar måndag och tisdag tänkte jag att jag skulle vara pigg och laddad inför kvällens Spin och Skivstångspass. Inte. Jag har fått avboka kvällens träning. Vaknade varm och tjock i halsen :(
Börjar bli orolig för lördagens bravader. Måste verkligen bli frisk!





Kommentarer
emelie

Krya på dig!!

2009-10-21 @ 08:34:45
URL: http://emelille.blogg.se/
Annika

Usch för att vara sjuk stackare! Jag tror att man måste tro på att bli frisk. Drick kanjang och övertyga dig själv om att du blir frisk :) Det är mitt bästa tips!

2009-10-21 @ 11:34:52
URL: http://tremil.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0