Veckans träning - v.38

Efter en väldigt bra föregående vecka var jag laddad att fortsätta med en lika bra vecka. Måndagen kändes bra. Sedan började jag dessvärre känna mig hängig. Trött, matt och snorig. Trots 40-årsfest/kräftskiva på lördagen piggnade jag iallafall till framåt söndageftermiddag så att jag kunde avsluta veckan med lite träning. 

Just nu proppar jag i mig Echinagard och Esberitox eftersom jag inte får bli mer sjuk. På lördag är det Lidingöloppet som stundar, Halvlidingö för min del.
I stort sett alla mina arbetskamrater hostar, har feber och är genomförkylda. Själv så bröt det aldrig ut förra veckan utan jag gick bara och kände mig småhängig. Tänker inte bli sjuk denna vecka heller. Jag är stark och tänker stå emot bacillerna. Jag ska ju vara pigg och i form på lördag.




Kommentarer
izza

Haha, vad rolig din träningsvecka ser ut! Börjar bra, slutar bra :P Klokt av dig att vila så pass mycket!!



Jag har diskuterat lite med Björn och eftersom han känner sig lite hängig och inte vet hur han kommer må i helgen, så tänkte jag höra om det är ok att jag åker med er upp till lidingö på lördag?

2009-09-22 @ 18:45:12
URL: http://runrunner.wordpress.com
Lina

Du är stark Malin, håller tummarna att bacillerna håller sig borta från dig!



Det bästa med Luleå stad är att det är vatten så nära överallt. Jag ser det varje dag och det är så härligt. På vintern förvandlas vattnet till vintervägar där man kan åka skridskor, skida eller gå fina promenader på isen.. :-) Underbart!



2009-09-22 @ 21:07:40
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0