Veckans träning - v.39

En väldigt lugn vecka innehållande mycket vila. Försökte få bort alla förkylningssymtom och laddade inför lördagens lopp.
Efter en så lugn vecka är jag taggad igen att träna ordentligt. Funderar på om jag måste lägga upp min träning, försöka ha en plan. Just nu bokar jag pass som jag är sugen på för stunden. Jag kanske måste planera lite mer för att få bättre resultat, för nu är det hårdköning, träning och åter träning som gäller. Nästa lopp är inte förrens i slutet av februari. Vad ska jag ha för strategi tro? Hur ska jag lägga upp min träning? Måste nog fundera på det lite, jag måste ha en plan.





Kommentarer
Annika

Jag la just in ett par nya personliga mål på funbeat, det är ett bra hjälpmedel tycker jag :)



Det är i vilket fall mycket roligare att träna mot ett allsidigt mål som skidor, kondition är bra, styrka och smidighet också :) Det kan liksom inte bli fel.

2009-09-30 @ 08:33:50
URL: http://tremil.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0