Vilodag

Ikväll var planerna att åka till Karlslundsspåret och köra ett Crosstrainingpass med Friskis. Sista passet för säsongen och ypperlig träning inför Halvlidingö. Det blev inte så.
Istället blev det vila, soffläge och choklad. Kände mig helt slut när jag kom hem. Vet inte om jag är slutkörd eller vad det är. Kände att det nog var bäst att lyssna på kroppen. Måste säga att kvällen varit riktigt skön. Inte legat så många timmar i soffan på länge, väldigt välbehövligt.
Får ändå vara lite nöjd, har iallafall hunnit tvätta sex tvättmaskiner och förhoppningsvis mycket piggare imorgon.

               


Kommentarer
izza

Vila är viktigt! Det känns dessutom som "influensan" (?) som går präglas av trötthet! Vi har en på jobbet som varit hemma och sjuk och han har varit helt slut, sovit i en vecka!! Sjukt! Så nog är det viktigt allt att lyssna på sin trötthet!

2009-09-16 @ 20:41:01
URL: http://runrunner.wordpress.com
Annika

Åh så sjukt gott det där såg ut då. Din fresterska :) Här har de fikabröd på jobbet hela dagarna nu för tiden. Men jag är faktiskt rätt bra att tacka nej på dagtid... tackolov, slinker ju ofta ner nåt ändå på kvällen när jag är hemma och sugen på nåt :)



Jag vill så gärna åka "riktiga"! Med tidtagning och den galna stämningen som man ser på tv!

2009-09-17 @ 12:55:07
URL: http://tremil.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0