BBC 2010

Oj vad tiden går fort. Fredag igen. För en vecka sedan gick färden till Stockholm tillsammans med Anna, där vi mötte upp Coyntha och laddade för helgens Blogger Boot Camp. Tiden går alltid så fort. Har inte hunnit ladda upp bilder eller skriva nåt mer om helgen.
Jag gör ett försök nu.


Lördag
09:15 Afro - Amie Lindberg
- mycket energi. Ett pass helt i min smak. Afro är nog min grej fast jag inte trott eller förstått det. Med svaga fötter är barfota träning perfekt för mig. Sköna rörelser där man får släppa loss totalt. Gillar!

10:30 Gemensam aktivitet
- Lära känna varandra och prata med nya människor. Kul!

11:30 (75 min) BBC-passet (ett tufft pass utomhus där hela kroppen får jobba) - Sofia Rundgren och Mela Pettersson
- Tufft utepass där man verkligen får känna att man lever. Jobbigt under tiden men efteråt är man såå nöjd. Riktigt bra träning. Behöver träna mer tuffa pass och detta är ypperligt. Man pushar varandra. Benböj, utfallsgång, burpees, intervaller i backe, grodhopp i backe m.m.

12:45 Lunch
- Pastasallad med kryddad nötfärs från GI-boden. Härligt fräsch men var nåt med kryddningen tror jag som gjorde att jag inte gillade den. Inte så hungrig heller även om det var viktigt att fylla på med energi.

13:45 Gemensam aktivitet
- Mingla runt bland glada och trevliga deltagare

14:45 Dans - Caroline Nilsson
- Enkel koordination och mycket glädje från instruktören. Dock så längesen jag körde aerobis/danspass så kände mig lite stel men gillar att släppa loss. Caroline är duktig.

16:00 Spinning – Emil Forss
- Seg i benen efter alla dagens pass och speciellt efter BBC-passet. Kände först att jag var trött och funderade på hur jag skulle orka men det löste Emil ganska fort med hans peppande röst. Inledningen med Charlotte Kall gjorde att jag fick rysningar. Svetten sprutade. Mycket nöjd.

20.00 Tapas på Sangria Tapas Bar
- Hungrig som attans. Mycket goda tapas. Dock trött så blev en tidig kväll.


Söndag

10:00 Pilates – Matilda Pamelius
- Riktigt skönt pass. Kroppen var öm, främst i framsida lår. Riktigt bra instruktör. Bra röst och bra pass.

11:15 Föreläsning ”Kroppen har ordet” – Frida Lundqvist
- Fina Frida höll en mycket bra föreläsning som gjorde att jag fick några tankeställare. Proffsigt.

Mycket nöjd med helgen.







Kommentarer
Coyntha

Japp! Tiden går fort!! Tack för en trevlig helg!

Vi ses den 22 maj...



kram

2010-04-25 @ 14:16:45
URL: http://www.coyntha.wordpress.com
JoHo

Visst var förra helgen supertrevlig! :)

2010-04-25 @ 22:00:55
URL: http://www.snartvuxen.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0