Uppladdning

Packning och uppladdning inför Blogger Boot Camp. Lite mys på torsdagkvällen med våfflor och tända ljus efter soppan och löprundan. Sommardäcken är på bilen som ska ta mig och Anna till Stockholm och träningshelgen. Tack ♥ för däckbytet!

Planerna var att ta racern ut på en runda men jag hade verkligen ingen träningslust alls. Det kändes motigt och dessutom blåste det en massa ute. Istället packade jag inför helgen och städade lägenheten. När PT´n var klar med däcken och skulle ut på en löprunda blev jag lite sugen iallafall på nån typ av rörelse. Det fick bli min morgonrunda på 6 km men i ett annat tempo än på morgonen. Jag hade grym träningsvärk i ben och bak. Tack GymGlam :) Att 17 min ben/bak-träning kan vara så jobbigt, eller är det så att jag är dåligt tränad? ;) Borde lägga in mer styrka i min träning.

Löptur: 6 km  Tid: 33.54
1 km: 6.07      Puls 143
2 km: 5.57             157
3 km: 5.26             164
4 km: 5.45             166
5 km: 5.31             170
6 km: 5.08             177





Kommentarer
Lina

Åh vilket torsdags mys med våfflor! Mums!



Kul att fara iväg över helgen!

Ni får ha det så träningsroligt!!!! :-)



Kram!!

2010-04-16 @ 14:34:05
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
Coyntha

Men Gud, vilka bra tider!! Var du inte nöjd????

Så fort du sprang!! :)

2010-04-16 @ 18:28:04
URL: http://www.coyntha.wordpress.com
Karin

Vi ses imorgon på BBC!

2010-04-16 @ 20:43:45
URL: http://fitnessochhalsa.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0