Kartonger hit och dit

Tyst på bloggen och ganska låg aktivitet i träningskalendern vilket brukar gå hand i hand.
Förra veckan och denna var planerad att ta det lungt gällande träningen. Inte stressa upp för att träningsminutrarna inte tickar i träningsbanken. Fokusera på nåt annat. Fokusera på att rensa, packa och bära kartonger. Bära kartoner ner för trappor och uppför trappor är ju en viss del av träning det med. Svettigt och träningsvärk i armarna. Längtar dock till att få svettas på riktigt och länge. Snart så. Ser fram emot påskens resa. Inte en massa måsten, njuta av lugnet, mysa, hinna umgås, träna, roa oss på skidorna och bara vara med min underbare sambo.


Kommentarer
Lina

Jag känner verkligen igen mig, packa, bära, rensa, packa upp och bära lite mera. Skönt när allt är på plats men fasen vilket jobb det är att flytta.



Så härligt att ni har en resa att se fram emot!!



Kram!



2010-03-22 @ 15:21:21
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
Annika

Åh, det låter så bra. Så soft, så härligt.



Underbart med en påskresa att se fram emot. Jag räknar ner varje dag :)

2010-03-23 @ 15:52:08
URL: http://tremil.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0