Klassikerhalvan

Jag har knappt hunnit landa. Har haft en fantastisk sportlovsvecka.
Mån-ons i Sälen och Halvvasan med min underbare PT. Hemma igen på onsdagförmiddag. Åka och jobba några timmar, sen hem och packa om väskan och sen avfärd på onsdagkväll till Lillsved, Värmdö och Steg 1-utbildning med Friskis & Svettis. Kom hem igår kväll.


Inte hunnit rapportera om Halvvasan. Inte heller hunnit rapportera från Steg 1-utbildningen. Några korta inlägg på mms har jag hunnit med. Mitt i allt kom jag helt plötsligt på att nu har jag klarat av Klassikerhalvan. Var tvungen att gå in och registrera den direkt. Diplom är på väg hem per post. Känns inte så stort. Var inte så märkvärdigt egentligen, men ändå stora bedrifter. Måste även tänka på vad varje lopp gett mig i stort.
Halvvättern - I och med att jag anmälde mig till detta lopp behövde jag en ny cykel. Jag inhandlade min nya racer som tog mig till cykelhimlen. Frälst av cykling blev jag genom min nya cykel och genom loppet.
Halvlidingö - Löpningen är min svaga sida och blev inte som jag tänkt mig. Inte alls så tränad som jag ville vara. Tufft för kroppen. En trevlig dag iallafall med goda vänner.
Halvsimmet - Ett lopp som jag inte alls fokuserat på. En trevlig dag tillsammans med syster upp till Vansbro och hem igen och lite simning däremellan.
Halvvasan - Blev en liten minisemester tillsammans med min PT. Ett väldigt trevligt avslut på Klassikerhalvan. Soligt och fint väder och härlig skidåkning.

Dags att fira lite och börja fokusera på nästa mål.




Kommentarer
Lina

Stort grattis till Klassikerhalvan!Grymt!Bra jobbat med alla grenar!!



Nu blickar vi framåt sommaren och cyklingen :-))



Vilken härlig vecka ni verkar ha haft! Så underbart!



Nu är det jätte skönt att kunna vara på plats i lägenheten, det är lite kvar att göra men det är så himla underbart att bo själva igen :-)



Jag ska ta tag i plugget igen. Pust, har prov på fredag och jag har inte läst så mycket som jag borde ha gjort.



Ha en skön kväll!!



2010-03-08 @ 19:29:26
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
Annika

GRATTIS! Den halvan gjorde du ju i ett litet nafs! :) Nu siktar vi mot stora vättern, vilket äventyr vi har framför oss. Så kul det ska bli!



Jag ser fram emot firande i helgen också! Bubbel och mys är planerat :)

2010-03-10 @ 08:25:36
URL: http://tremil.blogg.se/
Annika

Du får gärna kolla med RoH eller Vättern eller vad som helst, tror inte att Erik gjort något åt detta ännu. Och det är klart att han inte kan åka i vilket fall som helst så det vore väl jättekul om Peter kan och vill :) Vilket gäng vi blir!

2010-03-10 @ 09:31:54
URL: http://tremil.blogg.se/
Nilla

Bra jobbat! Ha det så fint nu.

2010-03-10 @ 14:17:43
URL: http://tankebubblor.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0