Utbildning

Mitt i flyttkaoset har det varit 35-årsfest, träningshelg och utbildning.
Eftersom det varit sådär med träningen sista veckorna slog jag och PT´n till med dubbla Spinpass i fredags, ett medelpass och ett med löpklubben. Skönt!
Idag har jag varit på utbildningen nästan hela dagen. BASK-utbildning med Friskis & Svettis på brandstationen.
BASK står för Brand-Akut-Skada/Sjukdom-Kris. En mycket bra utbildning som leddes av en brandman, två sjuksköterskor och en präst. En viktig del var HLR (Hjärt och lungräddning), som vi lära oss och utföra praktiskt på dockorna på bilden nedan.




24ad697c13567586eccb8d5d1fbce3d9.png

 



Kommentarer
Åsa

Hej! Om du inte redan har fått inbjudan till Les Mills träningsbloggträff så kommer den här.

Gå in på min blogg och läs mer om den.

Välkommen!

2010-03-29 @ 07:51:25
URL: http://asaehrnholm.blogg.se/
Annika

Det är ju toppen med HLR-kurs men de där dockorna och den bilden ser ju läbbiga ut :)



2010-03-29 @ 08:42:05
URL: http://tremil.blogg.se/
Lina

Härligt med dubbelpass i spinning :-) Nöta sadel är ju kärlek ;-)



förstår att du va helt slut efter flytten. Att flytta är ju bland det jobbigaste man kan göra. Och det värsta är ju att grejerna tar ju aldrig slut. Man inser hur mycket man har samlat på sig och hur mycket man egentligen kan slänga. Jag rensade jätte mycket nu när vi flyttade, flera sopsäckar åkte till återvinningen.



Härligt med påskledigt snart och ni får mysa massa på annan ort, så lovely!



Hoppas du haft en fin måndag!!

Kram!

2010-03-29 @ 20:25:23
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0