Det går utför...

Oj nu har jag helt släppt taget. Som sambon sa igår, nu när det är vilodag får man väl unna sig lite med glimten i ögat. Så igår blev det fika med bulle och kaka efter maten. Idag smet vi iväg jag och några kollegor på eftermiddagsfikat och köpte glass. Det är skönt ibland att inte bry sig. Imorgon däremot är det en ny dag, en dag med träning. Fast om jag kommer vara nyttig är jag inte helt säker på. Imorgon är det "fredag" och långhelg i sikte. Underbara ledighet. Hoppas dock att väderprognosen ändrar sig, just nu är det regn i dagarna fyra vilket inte alls bådar gott. Långpass på cykel står på schemat.


Nya Magnum Gold var god. "Len vaniljglass och virvlar av kolasås med havssalt. Glassen är doppad i krispig mjölkchoklad med ett gyllene överdrag". Nu är jag mätt och full med energi till biltvätten ikväll.






Kommentarer
Coyntha

Jappp man måste vila också. Jag måste vila mer efter mitt jättepass!!

kramis gumman!

2010-05-11 @ 23:08:37
URL: http://www.coyntha.wordpress.com
Lina

Åh vad härligt med långhelg för er!

Jag jobbar både idag och imorgon. Så jag tar helg på fredag, då blir det bara mys då min sjöbuse har varit borta i en vecka nu! Håller tummarna att vädret vänder!!



Ha en riktigt trevlig helg!!!!

Kram!!

2010-05-12 @ 08:53:20
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0