Hemskt

Kroppen ömmar trots två vilodagar denna vecka. Känner mig lite sliten fortfarande. En löprunda var dock planerad för kvällen. Det fick bli en lite kortare runda. Ville ändå försöka springa på i hyfsad takt för att det skulle ge nåt. Så fort jag ökar lite blir det inte alls så behagligt. Tror jag tänkte minst fyra gånger under rundan att jag ville stanna och vila, men så säger den andre personen i huvudet att det kan du ju inte göra. Du måste plågas lite för att bli bättre, annars kommer du aldrig kunna spring fortare. Den personen vann över den svaga idag igen som tur var. Fy sjutton vad det kan vara hemskt att springa ibland, men det kanske inte kan vara behagligt heller om det ska bli nåt resultat. Man måste plågas lite för att bli bättre.

1 km  5:50
2 km  5:27
3 km  5:18
4 km  5:24
5 km  5:35
6 km  5:36
7 km  5:14
Totalt 7 km, Snittfart: 5:29


Kommentarer
Lina

Vilket kämparglöd :-)! Det är ju så härligt när man vinner mot de "onda" tankarna! Du är så grym och med din inställning kommer du nå dina mål!!!



Heja heja!!!!



Kram!

2010-05-06 @ 21:07:33
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0