Igång igen

Skönt att vara igång igen efter fyra dagars vila. Började dock inte så lungt.
Följde med sambon och PT´n på hans träning i onsdags, löpträning med Örebro AIK.
Löpskolning och 9 st 10 sek intervaller den första halvtimmen. Därefter valfri löpning. Jag och en annan tjej valde 5 km slingan i Karlslund. Hon ville springa lite lungt då hon redan sprungit en mil innan löpskolningen. Lite ovant att springa och prata hela tiden. Hade grym håll men det gick bra ändå.
1 km - 5:28
2 km - 5:17
3 km - 6:04 (fick sakta ner en stund pga håll)
4 km - 5:28
5 km - 5:14
Snitt: 5:30

Redan igår kväll kände jag rejält i benen och när jag vaknade imorse hade jag problem att gå. När sambon gick ut och sprang ikväll åkte jag iväg och körde ur benen lite, det fick bli en timme Spinning. Kändes riktigt skönt i benen. Nu mår jag mycket bättre. Även nöjd med kvällens bilförsäljning. Audi´n är inte längre min. Lite sorgligt men hoppas på att jag kommer trivas med sambons golf.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0