Vårt nya radhus

Vi är på G. Idag kommer fotografen för att fotografera vår lägenhet som sedan skall läggas ut på Hemnet.
Processen är igång. Alla papper är klara. Vi har bytt bank. Många månader kvar till inflytt men det kommer gå fort. Skönt att ha lite tid att fundera på hur vi vill ha det, samla inspiration och ideér.

Ont i benen idag. Vi har dragit igång lite försäsongsträning med jobbet inför Stafettvasan. Det var bara jag som kom igår :) Som tur var det samma tid som älsklingen hade sin träning med Örebro AIK, så jag fick hänga på dem istället. Hade även tur där att det var med en tjej som kunde tänka sig att springa lite långsammare och kortare än killarna som sprang 14 km. Jag har inte sprungit på många veckor så idag känns det. 8,5 härliga kilometer blev det i snömodden. Riktigt härligt!





Kommentarer
lina

Åh så fint det har blivit här på bloggen! :)



Kul med inredning! Kan tänka mig att det blir mycket sådana funderingar nu. Så roligt att ni ska flytta och starta upp något helt nytt :)! Vilken dröm! Det ser jättefint ut!



Ska bli roligt och följa er resa!



Jo hoppas det blir drag ikväll :) Laddar!



Trevlig helg!

Kramar!

2010-11-11 @ 15:40:18
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
Annika

Åh vad roligt att du är tillbaka! :)



Vad fint det ser ut! Blir ju perfekt med inredning också. DU hade ju den extra bloggen förut men det går ju att kombinera bra och perfekt bloggnamn för det egentligen :)



Vad söt du är som hejar på mig. Jag tror jag behöver det och såklart är det superkul om vi även ses i Sthlm då, även om det är långt fram. Hoppas att det blir nåt tillfälle innan också :) Men du är inte sugen själv då, eller rädd för benhinnor/häl-problem kanske?



Kram!

2010-11-11 @ 18:33:44
URL: http://tremil.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0