Flitig bloggare

Det kan man väl inte direkt påstå att jag är just nu. Har inte varit så vidare värst med träningen sista veckorna heller. Kurser, förkylningar, flytt, umgänge och mycket jobb är vissa saker som upptar min tid istället.
Känner mig lite off från bloggvärlden då jag inte ens hunnit läsa mina favoritbloggar. Bara att inse att ibland är det så i livet. Finns så mycket IRL som går i första hand. Har dock många tillfällen i mitt huvud som jag redan gjort ett inlägg om, men de stannar kvar i mitt huvud. Kommer inte så långt så det blir nerskrivet, blir ett inlägg av det. Men så slår jag till ibland och gör ett litet inlägg. Bloggen är inte helt död, även om den inte är den mest besökta eller med flest uppdaterade inlägg. Jag känner ingen stress. Jag gör det när jag har lust, när andan faller på.


               

Måste ju berätta mitt nästa stora mål. Har varit lite vilsen i sommar. Tagit semester från allt som hetat mål, press eller strukturerad träning. Nu är jag dock lite sugen på att ha ett mål, ett långsiktigt sådant. Ingen stress ännu. Tid att planera, förbereda och köra lite försäsongsträning under hösten.

För en vecka sedan anmälde jag och sambon oss till Vätternrundan 2011. Har inte orkat tänka tanken tidigare om vi/jag skulle åka eller inte. Men om vi skulle få en plats med Ride of Hope som jag cyklade med förra året var sista anmälningsdagen 27:e augusti. Så i fredagskväll den 27:e anmälde vi oss, precis i sista stund.
Nu känns det bra. Längtar lite efter att få pressa mig på cykeln, köra tuff backträning med Ola :) Gå in i Spinsalen i höst/vinter och köra järnet, svettas som en tok. Ja jag är riktigt sugen. Ska bara vila några dagar till. Vila bort den envisa förkylningen som inte riktigt vill bryta ut men ligger där och trilskas och gör att jag inte känner mig på topp. Sen jäklar ska det cyklas :)

Trevlig helg på er!!

 



Kommentarer
lina

Åååh känner också suget just nu att gå in i spinnsalen och bara köra som en tooook :-) visst är det härligt!!!! Härligt med ett sug och ett mål!! KUL att ni bestämt er för vättern igen, ni är så duktiga mer er cykling! Vi har verkligen inte prioriterat den denna sommar:-( får hoppas att våren/sommaren bli finare nästa år så vi kommer oss ut på lite fler turer!



Hoppas att du kan bli fri från din förkylning snart så att du kan hoppa in i cykelsalen och köra så svetten rinner och känna cykelkärlek :-)) weee!



Fick svar från skolan idag faktiskt, är fortfarande reserv på programmet, men kommit in på några kurser som tillhör programmet, så hoppas att detta kan leda till att jag har möjlighet att komma in på programmet :-) bra när man är inne i systemet nu!



Ha en riktigt fin helg ni också!



Vi måste styra upp ett vinteräventyr här uppe!!!!



KRAM!

2010-09-03 @ 12:49:58
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
Ola

Vad glad ja blir! Ni får helt enkelt komma över på en fika snart så ska ni få massor av tips. Sen bygger ni en bra grund under vintern.

2010-09-05 @ 16:56:08
URL: http://cykelola.blogg.se/
izza

Du är såååå välkommen in i spinsalen söndagar 16.45 :D

Krya på dig och stressa lugnt!! :)



Kramis!

2010-09-05 @ 19:29:21
URL: http://runrunner.wordpress.com
coyntha

Vad roligt att cykla igen!! Ni är så duktiga!!

Krya på dig!!!



kram

2010-09-06 @ 21:16:03
URL: http://coyntha.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0