Spinning

Hösten är här på riktigt. Imorse var det 3 grader ute....brrr. På med mössan (första gången för denna säsong) och vantarna och ut på en morgonpromenad 05.45. Härligt friskt och en bra start på en solig morgon.

Fram och tillbaka. Inte hundra bekräftat men hoppas på att det blir det snarast. Spinningutbildningen i Uppsala blev inställd pga för få anmälda. Finns ett tillfälle kvar att välja. Eller egentligen inte. I Malmö, vilken var fullbokad.
Dessutom brukar de inte skicka oss från Örebro så långt. Men kunde jag det datumet så skulle de försöka klämma in mig. Hoppas! Lät iallafall som det var 95% säkert.

Har kommit igång med inomhusträningen. 3 Spinpass är avklarade på en vecka. Mycket energi och riktigt kul. Måste komma in i Spinflowet. Blev erbjuden att vara SpinPuls-värd tills jag blir klar instruktör. Komma in i Spinningen lite mer. Tror jag ska köra på det. Som värd ska jag dela ut Pulsband till deltagarna och vara med och cykla under passet och vara behjälplig om det behövs.


Kommentarer
lina

Jaaa nu är det mössa och vantar på som gäller på morgonen. ingen värme här inte, burr!



Håller tummarna att du får komma med på utbildningen!

Jag längtar efter varje pass jag ska köra, det är så grymt KUL! :-)



Ha en fin torsdag!!

Kram!

2010-09-23 @ 08:20:40
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
lina

Jo helgen var helt underbart rosa :)

Fick massvis med inspiration, sitter och knåpar på nya spinningpass :) Ja nästa år då måste du också följa! Kanske en 24h? Lite sugen på utmaning är man:)



Saknar dig!!! Vi måste verkligen ses i vinter här nu!!



Hoppas att ni hade en fin helg med massa mys!



Kram!!

2010-10-05 @ 10:10:26
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0