Oj då!

Här ekar det tomt. Ho ho ho.
Jag lever! :)

Grymt nöjd med premiär på racern idag. Underbart vårväder ute. Det är verkligen så härligt att flyga fram på vägarna. Nu vill jag cykla varje dag! :)

Sambon åkte iväg till hallen för att köra intervaller efter cyklingen. Jag stod över. Har varit snorig i veckan och lite småhängig. Förkylning eller pollenkänningar, vet inte vilket. Var dock grymt sugen på att köra nåt mer efter cykligen så tog en löptur ute i det underbara vädret. Tänkte en lugn tur och min "morgonrunda"-sträcka. Knappa 6 km. Bara komma ut och känna luften och känna på kroppen. Tyckte jag tog det rätt lungt. Trodde klockan fått spel när jag såg att jag låg i dryga 4min-tempo. Landade på 4:35-tempo på mina 5,75 km. Fartrekord. Grymt nöjd!! Intervallerna i hallen har verkligen ökat tempot. Fantastiskt att några söndagar i hallen kan göra så mycket.

Jag är både cykelhög och löphög! Älska våren!


Kommentarer
Annika

Åh vad kul med livstecken från dig! (fast jag är jättedålig på att höra av mig annars) Saknar din blogg :)



Och jäklars vilken sprutt du hade i benen. Det är ju sjukt snabbt. Nu har du ju lätt en miltid på 50 min då! Om du dessutom tyckte det var en lugn runda och var förkyld? (45?) :)



Kram!

2011-04-11 @ 11:31:15
URL: http://tremil.blogg.se/
izza

Shit vilken tjej!!! :D

2011-04-14 @ 18:17:51
URL: http://runrunner.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0