Äntligen helg

Eller inte... Nu är det måndag och grått och trist ute.
Lägger upp en bild som är "äntligen helg" för att suga lite mer på helgkaramellen.
I fredags när jag kom hem efter jobbet var det sol och skönt. Vad passar inte bättre då än att
fika med sambon och njuta av ledighet. Fick dessutom oväntat besök. Trevligt! Bara att sätta på mer kaffe.

I lördags var det dags för stafett, Stripastafetten. Riktig trevlig tävling. 3 x 6 km. Riktigt jobbig bana med
en lång lång uppförsbacke på asfalt i stekande sol, därefter ner och in i elljusspåret som började med en uppförsbacke. Hittade inte riktigt viljan och krafterna helt så är inte nöjd med mitt resultat.
5,7 km på tiden 29:05.
Vårt damlag kom sist i tävlingen vilket inte var helt oväntat då alla som är med är i en högre klass än oss. Sporrar dock oss att bli bättre. Kul avslutning med en fikapåse till alla lag med kexchoklad, bullar, dricka, banan och glass. Dessutom bjöd de på kallskuret och potatissallad. Riktig trevlig dag med 8 st AIK-lag.






Kommentarer
guldmulten

jag tycker resultatet var bra jag! Du är duktig!

2011-08-15 @ 16:36:07
URL: http://guldmulten.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0