Cykel, cykel, cykel

Trodde det bara var löparformen som dragit sin kos.
Har varit sugen på att lufta min racer nu några dagar efter ett långt sommaruppehåll. Så igår kväll blev det en tur. Vi insåg att vi inte cyklat på våra racers en enda gång sedan Vätternrundan. Kan det verkligen stämma? Känns inte som om det var så länge sedan. Men så var det. Flytt, en vecka i fjällen, en vecka på Åland och en massa grejande hemma har tagit vår tid. Cyklat nästan varje dag såklart ändå men på våra hybrider. Det räknas väl oxå? :)

Igår blev det dock 7,5 mil på racern med ett stopp uppe i Ånnaboda. Fy sjutton vad den backen kändes tung igår. Så just nu letar jag för fullt efter min form. Hallå var är du?

Jag har 4 cyklar hemma. 2 st Trek - en hybrid och en racer. En tantcykel med cykelkorg och en citybike som skall säljas. Många tycker nog det är onödigt många cyklar. Inte jag. Sambon min har visst lagt undan Trek nr 3 till mig idag. Så vi får se om jag blir ägare till 5 cyklar och kanske blir en mtb-cyklist. Dagen får utvisa =)




Kommentarer
ola

Åhhh detta inlägg värmer upp hela vårt hem. Ja ger dig 1 eller 2 år till sen kan vi snacka sex. 6 cyklar förstås för du äger ingen cross än :-)

2011-08-09 @ 16:35:47
URL: http://cykelola.blogg.se/
Anonym

Hej Malin! Kul du tittar in på min blogg!



Formen kommer, jag lovar. Ibland kommer andra saker in och tar plats i livet, å det är helt i sin ordning!



Vi kommer köra en o annan söndagskörning, iaf ojämna veckor, då vi har lite mer tid. Sen beror det ju på vädret, så entusiastiska är vi inte så vi ger oss ut 4 timmar i regn ;-) Haha! Kan förstå det känns lite tomt efter Vätten, har fler som känner så. Själv ser jag resten av säsongen som en enda förberedelse för nästa år, men så är jag ju ny på två hjul också. Vättern 2012 har vi inte bestämt oss för än, men börjar bli dags om man ska få plats....annars har jag lite andra planer på G, men inget jag bestämt än. Få återkomma om det!



Sköt om sig!

2011-08-09 @ 22:12:29
Anki

Åh, vad skoj! Hoppas det blev en mtb..:)

Cissi

Blev också såld och skaffade precis samma cykel i början av sommaren. Man kan aaaaaldrig ha för många cyklar minsann. God tur!

2011-08-11 @ 16:20:43
URL: http://cicilina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0