Dags för skrapsår

För några veckor sedan tyckte jag det verkade helt idiotiskt och livsfarligt att ha Spd på MTB som man skall cykla med i skogen. Nu har jag strukit över idiotiskt men håller nog fast vid att det allt kan vara lite livsfarligt ändå. Kan dock säga att det inte alls är så himla säkert utan heller. Fötter och ben far åt alla håll och man har inget bra fotfäste när man far över stock och sten. Ännu är de inte monterade så får se när premiärpasset blir. Rekommenderad av Ola att inte köra i Markaspåret iallafall så jag tror det får bli nåt lite slätare underlag till att börja med. Asfalt kanske? ;)

Imorgon är det löpintervaller med klubben sen blir det flera dagar vila. Malin ska lyxa till det och åka på japanskt SPA, Yasuragi i Stockholm.





Kommentarer
guldmulten

Härligt med spa! Ha det så jätteskönt!

2011-08-25 @ 21:56:33
URL: http://guldmulten.blogg.se/
Malin-Charlotta

Åh, det skulle jag inte våga. Åka fastspänd i terräng. Huhhaaa..räcker som det är tycker jag !! Haha!



Vad härligt med spa! Skriv gärna och berätta vad du tyckte sen, jag har under en tid funderat på att åka Yasuragi. Kanske överraska sambon framåt vintern ;)



Önskar dig en fin minnesvärd helg

2011-08-27 @ 16:37:45
URL: http://malin-charlotta.blogspot.se
Sofy

Jag bävar lite för min övergång jag med - men till våren då blir det av!

2011-08-29 @ 22:20:02
URL: http://www.uppochhoppa.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0