Sista passet

Idag var det mitt sista Spinningpass. Ja alltså inte sista för alltid. Inte heller sista för i år. Det var mitt sista måndagspass kl.18 på Öster. Sista för terminen. Jag var sjukt laddad att träna, att leda och att svettas. Det var grymt kul. Hög av endorfiner.
Blev extra glad när en av motionärerna kom fram efteråt och sa att det var hennes första spinpass på Friskis. Hennes reaktion var: -Det var ett sjukt bra pass du hade, jag blev grymt peppad och det var superkul.
Det var ett fin kommentar så här sista passet.

Nästa termin gäller det att vara morgonpigg. Jag kommer att leda fredagmornar kl.7.00. En härlig start på fredagar.



Kommentarer
lina

Åh vilken fin kommentar! Kul!! Skulle vilja vara med på ett av dina pass!!



Jag körde också sista måndagsklassen för i år! Fredag morgon låter som ett bra pass att ha! :)

2011-12-19 @ 22:07:45
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
guldmulten

Å vad kul att få en sån kommentar!!

7.00 finemang för den som orkar!

2011-12-20 @ 16:19:04
URL: http://guldmulten.blogg.se/
Malin-Charlotta

Jag kan fortfarande inte förstå vi inte sprungit på varandra där nere, men det kommer väl. Jag tränar ju i regel lite tidigare än dig, så det är väl därför.



Och ang svaret i min blogg, Malin, det är en styrka att "göra de där sakerna på en gång"! Jag är istället glömsk, på riktigt. Det är mitt stora dilemma när det kommer till att "göra saker". Får skriva listor ibland för att få saker att fungera. Men det är som du säger, en annan sak i en annan värld.



Jag förstår precis vad du menar med att inte ha det för styrt och säkert är det så du behöver ha det för en tid. Har själv varit där och jag vill tro det ändrar sig i vilken fas man är i livet.



Just nu mår jag bra av att ha saker i en klar riktning, det får mig fokuserad och stark. Och målen, ja de är både med glädje och skräck...;-)



Och ang den goda handlingen varje dag, den väntade jag inte med till årsskiftet utan startade redan i söndags genom att släppa förbi en liten flicka i matkön på Willys. Du skulle sett hennes ögon och hennes leende , Malin, det var obetalbart...



Hoppas du har en fin kväll, jag har gått på julledigt i en hel vecka, helt underbart <3



ps/Imorgon ska du få boktips!

2011-12-20 @ 22:51:10
URL: http://malin-charlotta.blogspot.com
Anonym

Och vad härligt med beröm på ditt pass, det är du mer än väl värd, min vän.

2011-12-20 @ 22:51:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0