Stafettvasan 2011

Då är det spikat. Det kommer bli stafettvasan för mig i år. Mitt nya jobb bokade stuga och anmälde två lag igår.
Börjar mitt nya arbete 21 februari och stafetten är 4 mars. Perfekt start att lära känna iallafall 9 medarbetare. Kul! Då kanske jag bör koncentrera mig mer på skidorna framöver. Just nu har nästan all fokus varit på Spincykeln.

Då är den stora frågan vilket sträcka ska jag välja? Första sträckan går fetbort :) Annars funkar alla andra. Någon som kan rekommendera någon? 4 och 5:an har jag åkt tidigare. Ganska behagliga i stigningen men kanske borde utmana mig mer? Dock är skidtekniken sådär just nu men det kanske jag hinner träna på :)





Kommentarer
Annika

Synd på spinningen när du var så laddad - men det kommer fler tåg!



Jag röstar på andra sträckan. Kommer ihåg att där var öppet och fint och typisk vasaloppssträcka så som man ser på tv från helikopterbilderna... :)

2011-01-14 @ 11:13:59
URL: http://tremil.blogg.se/
Anki

En arbetskompis till mig har åkt de flesta sträckorna och han tyckte andra sträckan var jobbigast..



Själv åker jag den sista sträckan. Var mitt krav för att ställa upp bara fem dagar efter jag har åkt Öppet Spår. Så hinner jag ladda med mycket mat under dagen innan det blir min tur..:)

Anna

Grym design du har på din sida. Har du gjort den själv? Riktigt snyggt i alla fall!

2011-05-07 @ 01:08:17
URL: http://smsalåna.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0