Yr i mössan

Mitt första riktiga Spinningpass skulle varit idag. Fullbokad klass. 14 reserver i kö.
Kände mig trött och hängig igår. Tog en vilokväll i soffan medan älsklingen åkte och körde intensivspinning. Rätt trist att sitta i soffan en hel kväll, iallafall själv.
Tänkte att lite vila skulle göra susen. Men icke. Vaknade lite småvarm och snorig. Inte så dålig så jag är sängliggandes utan åkte iväg till jobbet. Hyfsat pigg ändå men känns inte bra att träna med nåt skit i kroppen. Jag är väldigt noga med det. Tror att man lätt kan få sota för det istället för att det ger nåt. Dessutom orolig att jag inte skulle orka hålla ett helt pass vilket inte är så bra när man sitter på ledarcykeln. Som tur var ryckte en annan ledare in. Lite ledsen är jag dock i ögat då jag verkligen såg fram emot passet.

Så less på att känna mig småkrasslig ett par dagar. Visst var längesen jag var sängliggandes och inte kunde gå till jobbet. Bara så tråkigt att inte kunna träna när man vill. Blir en kväll i soffan igen men då med älsklingen vilket är betydligt mysigare. Hoppas på att vara fit for fight för skidåkning i helgen.

Idag tog jag min nya mössa. Peter har en likadan men i svart. Fjällen i våra hjärtan :) Får pricka av de vi bestigit.





Kommentarer
Anki

Hoppas du kryar på dig snabbt så du kan börja hålla dina pass snart..:)



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0