Passerat 100

Igår var vi ute på en social tur med våra vänner. Lungt och fint tempo. Var dock lite sugen på att trycka på lite men inte alla som var lika pigga. Fick bli mil att sätta in på kontot och även tid att vara lite social. Inga fel det heller.
Passerade 100 mils-strecket. Ligger just nu på 101 cyklade mil 2011. Bara 49 kvar inför Vätternrundan. Mitt mål är alltså 150 mil inför Vättern. Får lägga på ett kol sista veckorna.

Idag ska det blåsa storm på Närkeslätten. Inte kul om man tänker på cykling. Fast om man tänker träning är det väl ypperligt? Min fars fru fyller år idag så mina planer är att ta en cykeltur dit istället för att ta bilen (ca 2,5 mil).
Storm och regn...ja får väl tuffa till mig inför kvällen. Väldigt lätt att bli bekväm och ta bilen men då blir det inga mil in på kontot vilket jag behöver.


Kommentarer
Anki

Låter som du också har en hel del mil i benen, härligt! :)



Lite knäppa måste vi dock vara som först frivilligt cyklar 150 mil innan loppet och sedan 30 till när det väl är dags...ler



Hoppas du klarar dig från oväder ikväll!

Malin-Charlotta

Härligt & bra cyklat, Malin!!

2011-05-31 @ 17:58:59
URL: http://malin-charlotta.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0