Fredagsmys

Skönt med fredag!
Känner mig inte helt hundra. Vaknade med huvudvärk och smått rinnande näsa. Hoppas inte att det är nån förkylning på G. Ska ladda med några drinkar Echinacea under dagen så hoppas jag det går över.

Äntligen kan jag få riktigt gott kaffe hemma. Fick pengar förra året i födelsedagspresent för att köpa mig en espressobryggare. Tänkte att jag skulle vänta tills vi flyttade. Nu har vi bott i huset i snart 4 månader och fyllde år igen nyligen så kände att det var dags. Så i veckan köpte vi oss en Nespresso Citiz & Milk
Har velat nån vecka vilken kulör jag skulle välja. Ville helst ha en vit men fanns bara gräddvit och det ville jag inte ha, så det fick bli en svart istället. Provade en Lungo igår. Lite blaskig tyckte jag så ikväll blir det nog en espresso och en cappuchino till frukost imorgon.

Igår var vi en sväng till Ikea. Kikade lite på julpynt. Tidigare år har jag tyckt det varit alldeles för tidigt att köpa julsaker men inte i år. Ser verkligen fram emot att pynta lite i nya huset.






Kommentarer
lina

Jaa det känns kul och bra att få löppass levererade utan att man själv måste hitta på! Så det blir nog mer träning med löpklubben :)



Guu så gott och lyxigt med sådant kaffe!



Hoppas huvudvärken släpper!



Ha en fin fredag! :)



2011-10-28 @ 09:18:40
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
guldmulten

Kul!

Synd att jag inte gillar kaffe för det verkar ju så trevligt :)

2011-10-28 @ 17:54:20
URL: http://guldmulten.blog.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0