Appar

Ligger och roar mig i sängen mellan sovstunderna med bl.a. att kika på det enormt stora utbudet med appar på telefonen. Det är otroligt vad mycket det finns.

Har snöat in mig lite på fotoappar. Jag tycker om att fotografera och tänker ofta att det där skall jag göra ett inlägg med. Tar foto med kameran och funderar på inlägget. Sedan stannar det där.
Det tar för mycket tid. Fotot skall föras från kameran till datorn. Datorn skall startas och sedan vill jag helst redigera fotot i photoshop. Därför blir det ingenting istället.

Nu när man kan blogga från telefonen och ta bilder som redigeras direkt är det betydligt lättare att spontanblogga. Istället för en timme behöver det bara ta 10 min för att skapa ett inlägg.
Utvecklingen är verkligen på framkant.

Bifogar foto på dagens utsikt, vår sovrumslampa.



Kommentarer
guldmulten

Smidigt ska det vara. Perfekt.

Fin lampa :)

2012-04-25 @ 17:14:24
URL: http://guldmulten.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0