Cykeln är redo

Nummerlappen är på plats. Cykeln är redo.

Start imorgon 11.05. Vi insåg att Peter ska starta i nästa startgrupp 11.10. Vår plan är att cykla tillsammans. Tur att det var han som fick starta efter mig och inte tvärtom.

Har gjort diverse beräkningar för att se vilken hastighet vi bör hålla och när han kommer cykla ikapp mig. Första depå i Smågan efter 16 km, då behöver han cykla i snitt 2,5 km/h snabbare än mig för att hinna ikapp. Känns som 5 min inte är nåt, men inte bara att cykla ikapp heller.

Vi var i Lindvallen ikväll och hämtade nummerlapparna. Lade notis på att det inte alls var så många tjejer. Kryllade av killar överallt. Cyklar och killar överallt. Kan det bli bättre? ;)



Kommentarer
Malin-Charlotta

Åh, nu är ni precis iväg! Håller alla tummar!

2012-08-11 @ 11:11:23
URL: http://malin-charlotta.blogspot.com
Annika

Haha, det var alltså där man skulle vart i helgen? :)

2012-08-13 @ 09:49:10
URL: http://www.tremil.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0