Det börjar närma sig...

Sitter och letar inspiration och information. Känner mig väldigt oförberedd inför helgens lopp.
Inte haft något vidare fokus på MTB-träningen. Inget fokus på att vi bara om några dagar ska cykla Cykelvasan. Inte koll på när vi ska åka dit och om vi har någonstans att sova.
 
Lite bättre koll efter ikväll. Har lämnat in cyklarna för lite service. Ringt en vän och fått bekräftat att vi får låna hans stuga i Sälen över helgen. Lagt fram våra cykelkläder. Det blir troligtvis våra snygga Ride of Hope kläder. Sympatiserar med deras lopp som körs denna vecka för Barncancerfonden.
Letar inspiration på nätet och hittar lite filmer som visar banan. Rätt så lättcyklat som vi tänkt hela tiden. Fast 94,5 km är ändå rätt så långt på MTB med grova däck och ingen klungkörning.
 
Börjar ändå bli lite laddad, dags att ladda med bra mat och positiv energi.
 
 


Kommentarer
Lina

Skickar massvis med energi och pepp från väst! Det kommer gå superbra! Njut och ha kul! :)

2012-08-08 @ 23:07:17
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
guldmulten

Spännande!
Det kommer gå kanon. Lycka till!

2012-08-09 @ 08:48:58
URL: http://guldmulten.blogg.se
Malin-Charlotta

Hej fina! Tveka aldrig att maila mig om du behöver lite stöd & pepp, även om vi har "paus" nu för att köra igång igen snart, så finns jag alltid!

Så nu kommer ett support mail från mig!
Kram & Heja Heja!

2012-08-10 @ 17:27:37
URL: http://malin-charlotta.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0