Ständigt nya äventyr

När det ena äventyret inte blir av blickar jag framåt och hittar ett nytt.

Gårdagens Blodomlopp blev endast som coach och åskådare för min del pga snuva. Men inte gräver jag mig ner för det. Beundrar och berömmer deltagarna som sprang och gjorde ett fantastiskt lopp, bla bästa sambon och bästa fystränaren.

När jag kommer hem blickar jag framåt. Hoppas på att bli frisk till nästa helgs lopp Norasjön runt och anmäler mig till Salomon trail tour Sälen i september.
Det finns alltid nya mål att se fram emot :)

 

Foto: från Salomon trail tours hemsida



Kommentarer
Malin-Charlotta

Och vilken coachnig det blev! TACK!

Så ska en motgångs ses. Att det istället ges nya möjligheter som man annars inte sett.

Nu kör vi mot Nora nästa helg!

Gillar bilden, den säger väldigt mycket om kärleken till att löpa. Och tusen tack för uppmuntran till min filosofiska kommentar, när bokstäverna sätter fart på kvällskvisten kan det komma både det ena och det andra. Det är äkta Malin litteratur! ;-)

2012-09-01 @ 09:16:05
URL: http://malin-charlotta.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0