Kickstart

2012. Nu har nya året börjat. Som alltid känns det spännande med ett nytt år.

Jag avslutade sista veckorna på 2011 med en envis hosta som inte riktigt ville ge sig. Den vill tydligen vara med även 2012. Jag stretar dock emot och känner att den snart är puts väck. Kändes bra mycket bättre redan när nya året började. Äntligen tänkte jag. Vad händer då? Jo jag vaknar imorse med rejäl snuva.
Det är nåt otäckt litet virus som inte vill lämna min kropp. Otäcka lilla bacill. Nu är jag mer än taggad att kickstarta igång 2012. Jag ger min kropp en rejäl boost med vitaminer och hoppas få vara ifred från otäcka små ting som baciller, virus, förkylningar och annat otyg.

Jag är redo att utmana världen och 2012.





Kommentarer
guldmulten

På bacillerna bara! Knäck dem!! =)

2012-01-02 @ 22:09:38
URL: http://guldmulten.blogg.se/
Anna

Åh nej! Inte alls vad man vill vakna upp med!! Jag vet precis hur det känns eftersom jag haft en mardrömshöst i sjukdomsväg och de där nedrans förkylningarna!! Men nu ska jag lämna det bakom mig och bli frisk och stark!! :D Fick vitamintips av Sama som är gymansvarig här på mitt Friskis i Sollentuna så det ska bli min stora tro och hjälp i kampen ;) Placeboeffekt eller inte :P Den heter TNT och märket är Great Earth Vitamins, köpte på hälsokost.



Krya på dig nu och kom tillbaka dubbelt så stark!!

Kram kram!

2012-01-03 @ 06:02:58
URL: http://runrunner.wordpress.com
Malin-Charlotta

Är alldeles säker på att när den där utmaningen drar igång, kommer du vara vassare än någonsin! Och åh vad jag ska peppa dig på din väg!

2012-01-03 @ 22:09:59
URL: http://malin-charlotta.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0