Semester

Inleder min första semesterdag med att springa Vansbro terränghalvmarathon 23 km. Peter var anmäld till 43 km. Även vår vän Ola var anmäld och hans sambo Sara. Tyvärr fick de kasta in handduken pga förkylning och skada vilket jag tycker är jättetrist.
Peter har även han fått kasta in handduken. Ja iallafall till 43 km. Han har varit lite småsnorig i veckan så vi tog beslutet idag att det är dumdristigt att springa så långt. Han ringde nyss och kollade om det gick att byta till 23 istället och det gjorde det. Så lite ändrade planer.
Ett tag trodde jag dock att jag skulle få springa själv. Hade känts lite konstigt då min tanke från början var inte ens att delta. Min tanke var att jag skulle följa med och kika på de andra. Jag anmälde mig senare ifall jag skulle bli sugen att springa. Nu känns det bra. Lite nervös dock. Har stor respekt för terräng.
 
Lite sur på blogg.se som inte kan göra om sin app så det går att blogga från telefonen, så det får bli inlägg utan bilder :( Men nu ska jag inte lägga energi på det, nu ska jag ladda inför dagens utmaning.


Kommentarer
Anki

Stort lycka till! Kom ihåg att ha kul! :)

Lina

Hejar på dig!!

Lycka till!! Spring och ha kul! :)

2012-07-05 @ 17:50:56
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
Suzan

Härligt!

2012-07-07 @ 18:20:11
URL: http://www.icanrestwhenimdead.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0