JA eller NEJ?

Cykling på söndag? Ja eller Nej?

Imorgon börjar aktiviteterna i Motala. Tjejvättern på lördag och Halvvättern på söndag.
Jag och sambon är anmälda till Halvvättern. Förra året satsade jag en hel del på Vätternrundan. Så pass mycket att luften gick ur mig lite efteråt. Vi bestämde oss att någon mer Vätternrunda blir det inte, men för att ändå ha ett litet mål anmälde vi oss till halva. Kul att ha nåt att träna till så att inte racern skulle stå outnyttjad i garaget.

Pga att det dröjde innan värmen kom, Peters fokus på marathon och mina diverse förkylningar har gjort att jag endast cyklat ca 35 mil på racern i år. Efter lördagens kalla väder på marathon har Peter åkt på en förkylning. Så nu ligger startbevisen till Halvvättern utskrivna men vi vet ännu inte om det blir något lopp.
Är Peter fortfarande hängig imorgon ställer vi in. Jag känner att jag inte lagt ner så mycket krut inför detta lopp så att jag verkligen vill eller måste cykla. Känns lite konstigt dock då jag inte är den som kastar in handduken.
Motivationen har varit lite sisådär. Det ska dock ändras på. Jag har lite planer på G :)

Foton från torsdagens bravader. Picknick, utflykt och en tur runt i Garphyttans nationalpark. Riktigt mysigt!



Kommentarer
Anki

Hoppas han kryar på sig snabbt och att ni i så fall får ett härligt lopp!



Själv laddar jag för nästa helg..:)

Malin-Charlotta

Utflykter borde jag och Håkan göra oftare! Tack för tipset!



Och nya planer...det gillar vi :)

2012-06-10 @ 20:27:03
URL: http://malin-charlotta.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0