Mellan regn och solsken

Morgonen började i ett grått sken. Ja iallafall på himlen. Annars var jag nöjd och glad förutom en liten besvikelse över Sveriges förlust igår.

Planen var en tur i Karslund. Peter lade ut en blänkare på forumet om 25 härliga kilometer på morgonkvisten. Det var tydligen ingen som ville trotsa regnet. Han fick som tur var sällskap av mig (iallafall i bilen på väg dit ;). Min plan var att springa 15 km spåret och så fick det bli.

Regnet öste ner under hela löpturen men kände att det inte gjorde ett dugg. Det enda var att mina redan tunga terrängskor (som jag funderar på om jag ska byta ut) blev ännu tyngre av allt regn. 15 km spåret i Karslund bjöd på många fina rötter, stenar och vattenpölar. 5 km spåret är rena motorvägen i jämförelse.
Mina tankar fanns hos de som cyklade Vätternrundan i regnet.

Kvällen avslutas med värme och solsken.



Kommentarer
Malin-Charlotta

Bra sprunget bland rötter och pölar! Och vilken sommarkväll det sedan blev, kunde inte låta bli racern så drog ut på ett kort tempopass. Lycka!

2012-06-17 @ 08:53:28
URL: http://malin-charlotta.blogspot.com
Malin

Det gjorde du rätt i, perfekt kväll för en cykeltur!

2012-06-17 @ 21:49:04
URL: http://healthandliving.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0