Midsommardag

Midsommarafton bjöd på både det ena och andra. Solsken, moln och regn. Picknick ute i det fria och mat på restaurang.
 
Vaknade pigga och utvilade på midsommardagen. Inte alla som gjorde det idag kan jag tänka mig :)
Enligt väderprognosen sade den regnskurar mest hela dagen men av erfarenhet brukar det vara bättre längre ut vid havet man befinner sig. Så det blev en tur till Marstrand. En promenad runt ön, besök i fästningen och i några butiker. Mysig dag.
 
 
 
 
 
Framåt kvällskvisten var det dags att bege sig hemåt. Fotboll på tv och en skön stund för mig själv när vi anlände hemma strax innan 21. Påbörjade en god bok, tog ett glas vin och lite choklad. En dag hemmavid innan den allra sista hela arbetsveckan innan semeter. Livet är rätt så bra just nu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Anki

Låter som en riktigt härlig midsommarhelg!

guldmulten

Härligt. Låter som ni haft en fin helg!

2012-06-24 @ 13:00:03
URL: http://guldmulten.blogg.se
Lina

Åh låter helt fantastiskt! Härligt! Vaknade också upp och mådde bra igår :) Midsommaraftonskvällen spenderades hemma med matlagning och mys med film!

Vin, choklad och en bok låter som en skön lördagkväll! :)

2012-06-24 @ 15:00:19
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
Malin-Charlotta

Hej fina Malin! Så ni är redan hemma! Vilket härligt midsommar firande det låter som.

Och jag Gillar bilden så klart ;-) (dvs en god bok) ..

2012-06-24 @ 17:03:51
URL: http://malin-charlotta.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0