Loka Brunn

Arbetsveckan är snart slut. Dagarna bara flyger förbi.
Startade veckan i positiv anda på Loka Brunn med 160 st kvinnor från länet.
Avslutade söndagen med en underbar 3-rätters middag och en stund i de varma bassängerna utomhus som ni kan se på foton nedanför. Två lyxiga dagar med trevliga människor, inspirerande föreläsningar, god mat och underbar miljö.
Dagarna var fyllda av inspirerade föreläsningar, bland annat två postiva och härliga kvinnor föreläste: Tina Nordström och Sofia Strömberg (vd för Örebrokompaniet).

Kom hem med härlig energi. Direkt från Loka till Friskis för att träna Skivstång/Spin. Påfylld med massor av energi som fortfarande finns kvar i min kropp.

Loka Brunn köptes 2007 av Spendrups och har genomgått en stor förändring. Ett helt nytt SPA har byggts och mycket har rustats.





Foto: Loka (www.lokabrunn.se) / Tina (Sabina Schnegotzki)


Kommentarer
Malin-Charlotta

Åh vad härligt! Vilken lycka att få läsa det här, Malin!

2012-03-17 @ 09:03:33
URL: http://malin-charlotta.blogspot.com
Matilda

Har också haft förmånen att träffa Sofia Strömberg, i samband med ett sommarföretag jag och en kompis bedrev, och hon är ju en fantastisk kvinna!



Tusen tack för dina underbara ord, jag tar åt mig och tackar ödmjukast.



Ja, det är påskveckan som jag gästar er! Kul för dig att åka till fjällen och njuta men synd för mig som inte får gå på ditt pass :) och japp, jag ska bli instruktör men inte på Friskis utan på IKSU här uppe :)



2012-03-17 @ 21:51:13
URL: http://matildamodigh.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0