Pigg & Fräsch

Senaste två åren har jag hållt mig väldigt frisk. Inte alls lika förkyld som tidigare. Visst har jag haft lite småförkylningar och så men inte en enda sjukdag på jobbet eller varit sängliggande.
I år däremot har jag redan haft 1 + 3 sjukdagar. Januari hostade jag som en tok i 8 veckor. I mars blev jag hängig några dagar. Februari och april har jag haft ett par dagar där jag haft lite småkänningar av något i kroppen. I maj fick jag vara hemma från jobbet igen. 2 dagar i sängen och nu förkyld och råga på det även pollenkänningar.

Idag lunchade jag med en vän som rekommenderade mig kosttillskott. Hade turen att jag fick några burkar av henne som jag kunde testa. Så nu skall jag hem och vara testkanin. Hoppas resultatet blir en duracellkanin :)

Ha en trevlig helg!





Kommentarer
Cissi

Vill minnas jag testat detta och att det var bra grejer. Spännande!

2012-05-04 @ 22:02:39
URL: http://cicilina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0