Underbara dagar

Älska sommar och sol!
Energin flödar i kroppen. Livet leker. Blir lika glad varje år som solen och värmen kommer. Funderar ibland varför jag inte bor i ett annat land. Iallafall halva året. Älskar vår, höst och vinter också så vill inte missa alla årstider. Skulle dock önska att sommaren var några månader längre.

Sköna sommaraktiviteter under veckan. Ballongflyg och picknick med familjen (dock flög inte jag utan enbart min far). Cykeltur med sex grabbar på jobbet igår kväll. Häng i trädgården hemma.

Cyklade en 8 mils runda igår tillsammans med killarna på jobbet som skall åka Vätternrundan. Kul! Kände mig riktigt stark också. Inga problem att hänga med. På cykeln är jag ändå rätt stark trots att jag inte varit ute på så många rundor. Det känns bra!

Ha en underbar helg i solskenet!





Kommentarer
Coyntha

Hejsan! Jag majlar dig och hoppas vi hinner att ses en stund på lördag. kram

2012-05-28 @ 15:49:33
URL: http://coyntha.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0