Bra och dålig men ändå samma

Samma pass, samma musik, samma lokal, samma ledare men ändå så olika.
 
Idag körde jag mitt 85 min spinningpass. Även förra onsdagen.
Förra onsdagen kändes det allt annat än bra. Idag kändes det kanon. Förra veckan var det stressigt på jobbet, jag glömde bort att äta mellanmål. Passet var inte i den salen jag brukar köra. Musiken strulade, lappen med borgskala/pulszoner satt inte så att jag såg den. Jag tappade fokus och svamlade mest.
 
Idag var jag lugn. Kom i god tid. Hade ätit mellanmål. Hunnit förbereda mig bättre. Kände mig mer självsäker och hade bättre koll på läget. Kände mig riktigt nöjd efter passet.
Boostad med energi.
 
Motionärerna har höga krav på sina ledare vilket jag tycker de skall ha. Men vi instruktörer är inte mer än människor. Vissa dagar är helt enkelt bättre än vissa och idag var det en sådan dag!   :) 
 
                                                                                                                                                                       


Kommentarer
Anna

Sådär brukar jag också känna! Men konstigt nog är det nästan så att det är när jag känner mig sämst som jag får mest beröm och kommentarer. Så frågan är om det är du eller motionärerna som märker mest skillnad?
Kul att ses förra helgen! Du såg så glad, pigg och fräsch ut!!

Kramar!

Svar: Det är nog mest jag :) Fast man vill ju helst ha en skön känsla själv.
Jättekul att ses!! Tack söta :) Detsamma du!! Kam till dig!
Mrs Malinski

2012-11-16 @ 21:17:31
URL: http://runrunner.wordpress.com
Malin-Charlotta

Skönt det vände!

Och visst är vi inte mer än människor och vi kan omöjligtvis passa alla :)

2012-11-18 @ 15:56:14
URL: http://malin-charlotta.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0