Myslördag

Oj vad jag sett fram emot denna lördag.

Första ordnade långpasset med klubben. Fyra olika fartgrupper och olika distanser. 6.00-tempo, 5.30, 5.00 och gasellerna. Från 13 km till 25 km.
Jag sprang med i 5.30-gruppen i 13 km. Känns lagom att starta med. Kroppen kändes lite seg efter en tuff vecka men riktigt skoj att vara ett helt gäng som springer tillsammans.

Det jag sett fram emot ännu mer är en heldag i soffan. Bara slappa, mysa och ta det lungt. Just nu fika och skidor på tv. Sedan planera lite och läsa en bok. Till kvällen blir det nån eller ett par bra filmer.

Lördagsmys på hög nivå!

 

 



Kommentarer
Lina

Låter som en lördag helt i min smak!

Träning och mys är det bästa :)

2012-11-18 @ 14:11:08
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
Malin-Charlotta

Så ska en lördag tas!

2012-11-18 @ 15:56:57
URL: http://malin-charlotta.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0