Hemmagym

Jag är så laddad att bli starkare. Idag blev det ett pass på gymmet. Ett skönt program för hela kroppen med fokus på ben och bålstabilitet ihopsatt av min fystränare. Inga maskiner utan lösa vikter, skivstång och trx. Jag måste erkänna att jag gillar att styrketräna. Gillar känslan att känna mig stark och grym. Desto starkare kommer jag dessutom bli. För nu har jag bestämt mig. Det kommer bli regelbunden styrketräning framöver.

En sak som kommer underlätta styrketräningen är vårt utbyggda hemmagym. Vi hämtade ett paket idag med beställda grejer, en fitnessboll, kettlebells, skivstång och lösa vikter.

Oj vad stark och grym jag kommer bli! ;)



Kommentarer
Lina

Jag älskar att köra styrka med lösa vikter, involverar fler muskelgrupper! Kul och ha ett eget hemmagym, bra saker att ha hemma! Du kommer bli tokstark nu!! :)

Svar: Ja gillar oxå det bättre än maskiner. Ja mitt mål nu är att bli nästan lika stark som dig ;)
Mrs Malinski

2012-09-25 @ 22:47:10
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
Cissi

Love kettlebells, vi har ett par stycken och de är så himlans funktionella och bra. Finns nog ingen träning som får mig att först känna mig så svag och sen så stark!

2012-09-25 @ 23:37:45
URL: http://www.cicilina.wordpress.com
Malin-Charlotta

Vad kul att du körde programmet och att det kändes så bra! Jag blir jättenyfiken på hur det kändes. Jag har ett litet tillägg också om andningen som jag lärde mig under förra helgens utbildning. Jag mailar dig :-)

Heja till att bli superstark, Malin!

Svar: Det kändes bra! Så kul. Grymt laddad för styrkan nu. Det lät intressant :)
Japp heja! :)
Mrs Malinski

2012-09-28 @ 08:43:49
URL: http://malin-charlotta.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0