Sköna måndag

Startade dagen med att leda ett Spinningpass kl.7.00. Härligt uppvaknande på veckan. Sambon sällskapade.

Jobb hela dagen. Som vanligt går dagarna i raketfart. Mycket att göra och väldigt varierande.

Efter en hel dag på arbetet var det dags att bege sig upp på stan för en fika med bästa väninnan som var nyförlovad och nyligen hemkommen från mitt favoritland Italien. Trevligt med tjejsnack och mys.

Därefter dags för yoga. En träff med barndomsvän i tights stående i hunden. Det var grymt skönt att sträcka ut kroppen. Förundras varje gång och frågar mig själv varför jag inte yogar oftare. Underbart skönt för kropp och själ.

Måndagar är inte så dumma. Nu mys i soffan med älsklingen.

 

 



Kommentarer
Lina

Skönt och väcka kroppen med cykling och toppa det med yoga på kvällskvisten och mys med sambo i soffan, vilken bra måndag! :)

2012-09-25 @ 05:56:21
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
Malin-Charlotta

Låter som en perfekt ny start tycker jag!

2012-09-25 @ 18:52:03
URL: http://malin-charlotta.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0