Mellanmål

Det har varit några fina dagar med badväder. Soldyrkare som vi är har vi då självklart valt att vara utomhus. Tyvärr är vi inte lika stora vattendjur. Två badkrukor snarare :) Älskar att vara vid vattnet, se det glittra och lugnet. Gillar även att bada men då måste det vara varmt.

När det är varmt blir man inte lika hungrig men ett konstant sug finns där. Då är det ypperligt med mellanmål. Sambon vill gärna ha kaffe och bulle. Jag är också svag för kaffe och kanelbulle men föredrar nyttigare och fräschare mellanmål. Så i vår fikakorg igår tog jag med mig förutom kaffe och bulle, en påse med torkade aprikoser och en burk med keso, turkisk yoghurt, vattenmelon och blandade nötter. Helt i min smak, mums!



Kommentarer
Lina

Helt i min smak också! :)

Öland är så himla fint och längtar verkligen efter cyklingen där! :) Nu är det inte långt kvar! Nu är det mängdträning som gäller i helgen sen trappas det ner! Ha en fortsatt härlig semester på ön! :) Njut!!

2013-08-02 @ 09:12:35
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
Guldmulten

Låter gott förutom aprikoserna då :)
Kan verkligen inte med torkad frukt, tycker den ska vara färsk 😋

2013-08-02 @ 23:42:34
URL: http://guldmulten.blogg.se
Karin O

Bulle är gott, men som sagt annat känns fräschare:)

Svar: Jag sover alltid ganska lätt (trots att jag sover bra) och är vaken några gånger per natt nu men då är det alltid helt lugnt i magen. Som sagt, skön dygnsrytm min lille har än så länge:) Men ja, mysigt är det!

2013-08-04 @ 10:18:59
URL: http://kakansemlanoliven.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0